sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Hiki tuli, läski suli

Eilinen meni laiskotellessa, mitä nyt imuroin ja touhuilin kotona. Perjantaina pyöräilin elokuviin - Puhdistus Starissa -, kun töissä olin pyörällä. Menin illalla keskustaan katsomaan burleskia ja kuvittelin, että siellä voisi myös vähän bailata, muttei siellä ollut musikkia ennen kuin olisi sitten myöhään ollut, mutta me jo lähdettiin pois. Olin autolla liikkeellä illallakin.
No, tänään olen miettinyt ja miettinyt ulos lähtöä, sieneen vai lenkille vai sauvakävelylle vai pyöräilemään. Opiskelin venäjääkin ja otin iltapäiväunet, mutta sitten nousin ylös ja päätin käyttää hyväkseni iltapäivän viimeiset auringonsäteet. Kymmentä vaille seitsemän olin menossa, ja otin eka kerran mukaan kuulokkeet, joilla kuuntelin kännykkäradiota. Eka ohjelmasta tuli Jenni Vartiaisen Missä muruseni on, joten kuuntelin sitten reilun tunnin Iskelmäradiota ja hölkkäilin sen tahtiin. Ellinmaalle, kiersin sen, ja takaisin. Oli suht viileä sää, mutta hiki tuli silti - eikä ollut kylmäkään, kun oli käsineet. Nyt olen tyytyväinen, ja hämärä alkaa olla ulkona. Takan kylki on lämmin, kun pidin siinä päivällä tulta. Kaikki hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti