sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Tahmea kymppi


Hahahahahahah... Minä en hiihtänyt Tervahiihtoa, mutta vakihiihtokaverinii hiihti 38 km. Olen vaan maannut kotona koko hiihtolomaviikon, en juuri edes kävelyllä käynyt, en läheskään joka päivä. Viime sunnuntain hiihto taisi olla liian kova noin äkkiä tiputuksen jälkeen, sillä olin maanantaina kamalan väsynyt, ja illalla iski kymmeneltä jo uni, mutta ennen kuin ehdin sänkyyn, tuli pää kipeäksi ohimon takaa - ja kun mulla ei koskaan ole pää kipeä. Sain pari tuntia nukuttua, sitten puolenyön aikaan taas heräsin pääkipuun, otin särkylääkkeen, ja sitten sain yön nukkua. Mutta seuraavan päivänkin oli sellainen pääkipuorastus, ja se sitten loppuviikoksi sijoittui tuonne poskiontelon tienoille tunteeksi, että siellä on jotain. Eilen iltasella otin Duactin, ja nyt ei ole enää tuntunut. Käytiin keskiviikkona Vihannissa, mutta aikataulusyistä ei otettu sinnekään suksia mukaan, loppuviikko meni muka muissa kiireissä.

Jussi on hiihtänyt hiihtolomaviikolla sen minun uhkaamani satasen, kun se eilen urakoi pakkasessa tervahiihdon, mutta minä pääsin ladulle vasta tänään, Iinatin kympille. Oli kyllä puurtamista: ei oikein luistanut, lipsui nousuissa, elimistö ei oikein sulanut hiihtoon. Aikaakin meni pitkästi toista tuntia. Ei ole noin raskasta hiihtoa ollut tänä talvena. (Ohitettiin me silti muutamia vielä hitaampia hiihtäjiä.)

316 kuitenkin nyt minulla koossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti