torstai 22. toukokuuta 2014

Jatkuu

Pakko päivittää, pakko kirjata:

Eilen olin autolla töissä - ja sitten ajattamassa lasta liukkaan kelin radalla -, joten olin niin niin väsynyt päivän jäälkeen. Olin suunnitellut meneväni joko zumbaan seitsemältä tai yin-yangiin kahdeksalta, mutta meidän piti lähteä kauppaan, enkä viitsinyt sitten kiirehtiä jumppaan. Mutta sen edestä käytiin noin tunnin lenkillä taas.

Tänään olin töissä vähän pitempään ja sitten pyöräilin marketin kautta pilatestunnille. Oli ihan mukavaa ja tehokasta.

Viime tiistaina kun olin kuntosalilla, onnistuin lukitsemaan avaimen kaappiin. Munalukon avain on jumppakassin kahvassa kiinni, nyt kun ei ollut juomapullo mukana, joten laitoin kassin kaappiin ja lukon kiinni. Sitten etsin avainta - uups! - sehän meni sinne kaappiin. Jumpan jälkeen selitin asian respan tytölle, ja häneltähän löytyivät voimapihdit, joilla lukon sai poikki. En kuulemma ollut ensimmäinen.

Tänään siis pyöräilin marketin kautta ja ostin uuden lokon, kun eilen kauppareissulla en muistanut. Maksoi 2,95 euroa ja on kauniin pronssinvärinen. Kuntosalilla lukko maksaa 4 euroa ja sen vuokra euron. Säästin siis kun pyöräilin markettiin - ja sain hyödyllistä liikuntaa ihan ilmaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti